آموزش پاک کردن دستی بخار شوی
نوشته شده توسط : emami

پیش از اینکه قصد باز کردن منافذ بخار شوی خود را دارید، مطمئن شوید که دستگاه کاملا خنک شده است. دستگاه مدتی طول می کشد تا خنک شود. بهتر است مخزن آب را خارج کنید و آن را خالی نمایید.

جهت تمیز نمودن دستی سوراخ های پخش بخار به یکسری تجهیزات خانگی نیاز خواهید داشت. که شامل این ها است:

-گوش پاک کن

-گیره کاغذ

-تکه ای پارچه

-پیچ گوشتی (بعضی از مدل های آن)

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو کارچر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر بخارشور کرشر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر بخارشو کارچر در تهران

برای تمیز کردن جرم های سوراخ های بخار شوی با گوش پاک کن شروع می کنیم. به کمک تکه پارچه ای تمام رسوبات باقی مانده را پاک کنید. وقتی از گوش پاک کن برای تمیز کردن منافذ پخش بخار استفاده می کنید، به کمک پیچ گوشتی گوش پاک کن را خارج کنید.

برای تمیز کردن سر بخار پاش در پایه ی بخار شوی، شاید لازم باشد پیچی را در پایه باز کنید. وقتی بازش کردید، به کمک یه گیره کاغذ تمام رسوبات را تا حد امکان خارج کنید. از تکه پارچه برای پاک کردن باقیمانده رسوبات استفاده کنید.

قطعات را به هم متصل کنید و درون مخزن سرکه بریزید تا رسوبات باقی مانده از بین برود. فراموش نکنید قبل از استفاده ی مجدد آب مقطر در مخزن آن بریزید. برای اطلاعات بیشتر از این روش مطلب زیر را بخوانید.

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: